Sponsorcykelløbet 26 maj 2023

image Luffe kommer også den 26 maj 2023
dif fodbold
05. marts 2023 kl. 14:34
Støt din klub eller dit hold

Dronninglund Fodbolds Cykelsponsorløb 2023

Dronninglund fodbold inviterer til Cykelsponsorløb fredag d. 26. maj.23 kl. 17.30.   Du kan se vores plakat om eventet HER

Vær med til at cykle penge ind til klubbens ungdomsafdeling eller bliv sponsor for et af holdene, når Dronninglund fodbold inviterer til Cykelsponsorløb fredag d. 26 maj kl. 17,30 til 18,30, i forbindelse med Open by Night i byen.

I Dronninglund fodbold vil vi gerne skabe en tilbagevendende begivenhed, hvor klubben og dens medlemmer hvert år i 1 time træder i pedalerne til fordel for klubben på en 2 kilometers strækning. Du kan læse mere om hele konceptet, præmier og meget mere HER

Hele overskuddet går til klubbens ungdomsafdeling, hvor rigtig mange trænere og frivillige hver sæson yder en kæmpe indsats, for at sikre et godt miljø for klubbens yngste samt en klub i udvikling. Holdet får også andel i de indkørte sponsorkroner med 25% af det samlede indkørte beløb - så støt op om eventet.

Da det er første gang løbet skal afvikles, har vi besluttet os for at invitere 16 hold fra ungdomsafdelingen.

Hver gang rytterne passerer målstregen, bliver det noteret, således det endelige antal kilometer bliver rigtigt talt. Når tiden er gået, tællere den omgang rytterne er ude på, med i det endelige antal cyklede kilometer.

Hvis du cykler med en gennemsnits hastighed på 20 km/t, vil du kunne nå at cykle 10 omgange. Hvis din cykel så er sponsoreret med 100 kr. pr kilometer, vil du dermed cykle 2000 kr. ind til klubben og et pænt beløb til dit hold.  DU KAN UDFYLDE EN SPONSORKONTRAKT ONLINE HER - ELLERS KAN DU PRINTE EN SPONSORKONTRAKT OG AFLEVERE DEN TIL HOLDETS TRÆNER/HOLDLEDER  - KLIK HER

De 16 hold er følgende:
Er du interesseret i et af de 4 wildcard/cykler så kontakt John Holland eller Kristian Borregaard

U 4+5+6 drenge og piger 1 hold.

U 7 drenge og piger 1 hold.

U 8 drenge og piger 1 hold.

U 9 drenge 1 hold.

U 9+10 piger 1 hold.